Det var egentlig nok med én hjertesyk i huset

Torsdag kveld var det min tur å kjenne litt ekstra på helsen
La hodet på puten i 23 tiden og da dundret hjertet avgårde helt uten videre
Det ville ikke gi seg, så jeg tok en taxi til Legevakten  🚖 🚑
Lang historie kort...
Jeg har fått atrieflimmer, men fikk god informasjon og behandling på nye flotte Haraldsplass
Hjemme  i hiet vårt igjen no og det er sååååå deilig.
Rolf fikk hjelp av Anniken her hjemme 💕

Etter en nedtur for Rolf de siste dagene , og min runde på toppen  er vi nå klare for å begynne å bygge på formen litt igjen.
Vi må ta det veeeeldig med ro, Rolf må bli kvitt den hosten og forkjølelsen han har fått.. Ingen rundt eller i nærheten er snylta...
Vi satser på å unngå feber.
Jeg skal passe på så godt jeg kan

God helg 😍

Kommentarer

  1. Snakker om utfordringer på løpende bånd! Godt du fikk god hjelp, B.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar